Ювілейна громада
Херсонська область, Херсонський район

ОГОЛОШЕННЯ

Дата: 11.06.2018 11:16
Кількість переглядів: 427

Фото без опису   Урядова програма підтримки

утримання молодняка ВРХ

(за утримання молодняка до 13 місячного віку

2500 гривень на голову)

Дотація буде надаватися фізичним особам, які утримують ідентифікований та зареєстрований молодняк великої рогатої худоби, який народився в господарствах фізичних осіб.

Крок 1. Ідентифікувати теля шляхом біркування та реєстрації.

Крок 2. Підготувати для подання мінімальну кількість документів:

  • копії паспортів ВРХ, а якщо 10 і більше голів молодняка – виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин;
  • копія паспорта особи – власника тварини;
  • копія довідки  або договору про відкриття рахунка в банку;
  • копія ідентифікаційного номеру фізичної особи – власника тварини.

Крок 3. Подати до сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади документи.

Документи приймаються протягом року в порядку черговості -  до 1 травня, до 1 вересня та до 1 грудня.

Крок 4. Отримати бюджетні кошти на поточний рахунок відкритий у банку.

* Дотація за молодняк надається за кожні чотири місяці його утримання  наростаючим підсумком з урахуванням віку молодняка розмірі:

за період утримання молодняка віком 1 до 5 місяців – 300 гривень за голову;

за період утримання молодняка віком від 5 до 9 місяців – 700 гривень за голову;

за період утримання молодняка віком від 9 до 13 місяців – 1 500 гривень за голову.

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації, адреса: м. Херсон, проспект Ушакова, 47,         каб. 208, телефон: (0552) 42 27 67, контактна особа – Санжаровська Наталія Юріївна.

Урядова програма фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів

Суб’єктам господарювання агропромислового комплексу – юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності та фізичним особам – підприємцям, які мають чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 млн грн, передбачено компенсацію за нараховані і сплачені у поточному році відсотки за користування кредитами, залученими у національній валюті,

у розмірі облікової ставки Національного банку,

що діє на дату нарахування відсотків, але не вище розміру, передбаченого кредитним договором,

до 1 року, цільове використання кредиту  – покриття виробничих витрат

до 3 років, цільове використання кредиту – придбання основних засобів сільськогосподарського виробництва, здійснення витрат, пов’язаних з будівництвом і реконструкцією виробничих об’єктів сільськогосподарського призначення.

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації за адресою: м. Херсон, проспект Ушакова, 47, каб. 204, телефон: (0552) 42 27 39, контактна особа – Сагайдак Ксенія Ярославівна.

Урядова програма підтримки

утримання корів

(за кожну наявну на 1 січня та на 1 липня корову

в розмірі 750 гривень за одну голову)

Дотація буде надаватися юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, що провадять діяльність у галузі тваринництва та утримують ідентифікованих і зареєстрованих корів молочного, молочно-м’ясного та м’ясного напряму продуктивності.

Крок 1. Підготувати для подання мінімальну кількість документів:

  •  довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  •  копію звіту про стан тваринництва (форма 24-сг) станом на
    1 січня поточного року та відповідно на 1 липня поточного року;
  •  довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів.

Крок 2. Подати до 1 травня та до 1 жовтня до Мінагрополітики заявку та документи.

Мінагрополітики звертається до Адміністратора Єдиного державного реєстру тварин для підтвердження кількості ідентифікованого та зареєстрованого в установленому порядку поголів’я корів станом на 1 січня та на 1 липня поточного року.

Крок 3. Отримати бюджетні кошти на рахунок відкритий у банку.

* Дотація за утримання корів надається на безповоротній основі двічі на рік

Звертаємо увагу: у разі зменшення поголів’я корів на 1 липня поточного року та на 1 січня наступного року порівняно з поголів’ям, на яке було отримано дотацію за утримання корів, бюджетні кошти повертаються до державного бюджету в повному обсязі.

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації, адреса: м. Херсон, проспект Ушакова, 47, каб. 208, телефон: (0552) 42 27 67, контактна особа – Санжаровська Наталія Юріївна.

ПРОГРАМА ОТРИМАННЯ ЧАСТКОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ (25%) ВАРТОСТІ ПРИДБАНОЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ТЕХНІКИ ТА ОБЛАДНАННЯ УКРАЇНСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА У 2018 РОЦІ

ОБОВ’ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ УЧАСТІ У ПРОГРАМІ:

 1. 25% компенсація надається за придбання техніки, яка  входить у Перелік вітчизняної техніки та обладнання для АПК, затверджений комісією Мінекономрозвитку. Перелік включає 60 українських заводів-виробників – це майже 2000 одиниць техніки та обладнання. Перелік розміщений за посиланням: http://www.minagro.gov.ua/uk/support_apk?nid=24338.

 2. Купівля та отримання компенсації вартості техніки здійснюється через державні банки та банки, у статутному капіталі яких 75 і більше відсотків належить державі (Ощадбанк, Укрексімбанк, Укргазбанк, ПриватБанк)  (далі – Банк).

 3. Учасник програми (сільгосптоваровиробник) не повинен бути банкрутом/ не перебувати на стадії ліквідації/ не мати відкритої  справи про банкрутство/не мати прострочену більше ніж за 6 місяців заборгованість перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

    У разі встановлення контролюючими органами факту незаконного отримання бюджетних коштів  в рамках програми, такі кошти протягом місяця повертаються до державного бюджету та часткова компенсація вартості техніки та обладнання не надається протягом трьох років від дати виявлення такого порушення.

 4. Техніка та обладнання, придбані з частковою компенсацією вартості, протягом трьох років мають використовуватись за призначенням та не підлягають відчуженню.

     У разі відчуження такої техніки та обладнання сільськогосподарський товаровиробник повертає отримані бюджетні кошти і позбавляється протягом трьох років права на отримання часткової компенсації вартості техніки та обладнання.

ЩО ПОТРІБНО ЗРОБИТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ 25% КОМПЕНСАЦІЇ

 1. Ознайомитись із Переліком техніки та обладнанняhttp://www.minagro.gov.ua/uk/support_apk?nid=24338

 2. Визначитись із необхідною технікою та обладнанням, яка входить до вказаного Переліку.

 3. Відкрити рахунок в одному із державних банків, або банків, у статутному капіталі яких 75 і більше відсотків належить державі та здійснити в ньому оплату за техніку чи обладнання.

 4. Подати до Банку заявку за формою, затвердженою наказом Мінагрополітики від 18.04.2017 № 228 "Про затвердження форм для отримання часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва", та  документи, а саме:

    - копію платіжного доручення;

    - акт приймання-передачі техніки та обладнання;

    - свідоцтво про державну реєстрацію техніки (якщо техніка підлягає обов’язковій державній реєстрації);

    - довідку, підтверджену Державною фіскальною службою, про відсутність простроченої більше ніж шість місяців заборгованості перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України, фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування;

    - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з інформацією, що підприємство не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, не визнано банкрутом;

    - згоду на розкриття Банком Мінагрополітики інформації щодо сільгосптоваровиробника, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані (за формою, встановленою Банком).

ЯК ВИПЛАЧУЄТЬСЯ ЧАСТКОВА КОМПЕНСАЦІЯ ВАРТОСТІ ТЕХНІКИ ТА ОБЛАДНАННЯ

 1. Банк надає Мінагрополітики інформацію щодо суми коштів, що підлягає частковій компенсації.

 2. Мінагрополітики формує реєстр сільгосптоваровиробників, які придбали техніку та обладнання і претендують на отримання часткової компенсації.

 3. На підставі реєстру та у межах відкритих асигнувань протягом місяця Мінагрополітики перераховує кошти Банку.

 4. Банк протягом одного операційного дня перераховує кошти на поточні рахунки учасникам програми.

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації за  адресою: м. Херсон, проспект Ушакова, 47, телефони (0552) 42-27-54,            42-27-35.

Урядова програма підтримки

компенсації вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів

(для здійснення будівництва та реконструкції тваринницьких ферм та комплексів для утримання ВРХ, свиней, птиці (в тому числі водоплавної), доїльних залів, підприємств з переробки сільськогосподарської продукції (молока, м’яса, побічних продуктів тваринного походження не призначених для споживання людиною ІІ категорії)

Надаватиметься юридичним особам та фізичним особам-підприємцям

У розмірі 25 % обсягу залучених кредитних коштів на період кредитування до 5 років.

Крок 1. Залучити в банку кредит не більше 500 млн гривень.

Крок 2. Підготувати для подання оригінали та копії документів:

  •  підтверджуючи документи щодо використання кредитних коштів;
  •  витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  •  довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів;
  •  згоду щодо надання Мінагрополітики інформації про позичальника, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані.

Крок 3. Подати до банку, з яким укладено кредитний договір, заявку з документами.

Крок 4. Отримати кошти на поточний рахунок.

* Компенсація вартості об’єктів здійснюється щомісяця.

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації  за  адресою: м. Херсон, проспект Ушакова, 47, телефони (0552) 42-27-54,            42-27-67.

Урядова програма підтримки

компенсації відсотків за банківськими кредитами

(залученими для покриття витрат, пов’язаних із провадження діяльності у галузях: вівчарство, козівництво, бджільництво, звірівництво, кролівництво, шовківництво та аквакультура)

Надаватиметься юридичним особам та фізичним особам-підприємцям

У розмірі 1,5 облікової ставки НБУ, але не вище розміру, передбаченого кредитним договором зменшеним на 3 відсоткових пункти.

Крок 1. Залучити в банку кредит не більше 100 млн. гривень.

Крок 2. Підготувати для подання оригінали та копії документів:

  •  про оплату товарiв, робiт, послуг для пiдтвердження використання кредитних коштів;
  •  витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  •  довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів;
  •  згоду щодо надання Мінагрополітики інформації про позичальника, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані.

Крок 3. Подати до банку, з яким укладено кредитний договір, заявку з документами.

Крок 4. Отримати кошти на поточний рахунок.

* Компенсація відсотків здійснюється щомісячно виходячи з суми фактично сплачених позичальником банку відсотків за відповідний період.

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації за  адресою: м. Херсон, проспект Ушакова, 47, телефони (0552) 42-27-54,             42-27-67.

Часткова компенсація вартості закупленого у суб’єктів насінництва насіння сільськогосподарських рослин вітчизняної селекції

Компенсується 80 відсотків вартості насіння

(без ПДВ), але не більше 30 000 гривень

на одне фермерське господарство або сільськогосподарський обслуговуючий кооператив

Для отримання часткової компенсації вартості закупленого у суб’єктів насінництва насіння сільськогосподарських рослин вітчизняної селекції категорій базове, сертифіковане необхідно:

Крок 1. Придбати насіння сільськогосподарських рослин вітчизняної селекції у суб’єктів насінництва, зазначених в Державному реєстрі суб'єктів насінництва та розсадництва. Строк дії їх сертифікатів визначено в Реєстрі сертифікатів на насіння та/або садивний матеріал.

З реєстрами можна ознайомитись на офіційному сайті Мінагрополітики в розділі РЕЄСТРИ АПК

http://minagro.gov.ua/uk/ministry?tid_hierachy=1384

Крок 2. Сформувати пакет підтверджуючих документів.

Крок 3. Подати до державного банку заявку та підтверджуючі документи на отримання фінансової підтримки.

Крок 4. Отримати кошти на рахунок в державному банку.

Документи для отримання часткової компенсації можна подавати двічі на рік!!!

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації за  адресою: м. Херсон, проспект Ушакова, 47, телефони (0552) 42-23-74,              42-27-54.

Фермерському господарству та сільськогосподарському обслуговуючому кооперативу

передбачено компенсацію за нараховані і сплачені у поточному році відсотки за користування кредитами, залученими у національній валюті

у розмірі  1,5 облікової ставки Національного банку,

що діє на дату нарахування відсотків, але не вище розміру, передбаченого кредитним договором, зменшеним на 1 відсотковий пункт.

до 1 року, обсяг кредиту – не перевищує 500 000 гривень

до 3 років, обсяг кредиту – не перевищує 9 000 000 гривень

Крок 1. Відкрити рахунок в державному банку, уклавши кредитний договір

Крок 2. Взяти кредит для покриття виробничих витрат або витрат, пов’язаних з придбанням основних засобів сільськогосподарського виробництва, здійснення витрат, пов’язаних з будівництвом і реконструкцією виробничих об’єктів сільськогосподарського призначення.

Крок 3. Подати до державного банку заявку та підтвердні документи

Крок 4. Щомісяця отримувати компенсацію за сплачені відсотки за кредитним договором в державному банку.

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації за  адресою: м. Херсон, проспект Ушакова, 47, телефон (0552) 42-27-54.

                                         Фінансова підтримка сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів

Компенсується 70 відсотків вартості

придбаного обладнання

(мах 3 000 000 гривень) на один кооператив

Як скористатися державною фінансовою підтримкою для придбання обладнання зі зберігання та переробки сільськогосподарської продукції?

Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив молочарського та плодово-ягідного напрямів діяльності:

Крок 1. В державному банку отримує бланк простого векселя.

Крок 2. Укладає договір з постачальником обладнання.

Крок 3. Сплачує ПДВ та 30 % вартості обладнання (без ПДВ).

Крок 4. Виписує вексель постачальнику обладнання на 70 % вартості придбаного обладнання без ПДВ, але не більше 3 000 000 гривень.

Крок 5. Отримує обладнання з підтверджуючими документами щодо його передачі.

Крок 6. Подає заявку та підтвердні документи до регіональної комісії в паперовому вигляді, а до Мінагрополітики - в електронному вигляді.

Крок 7. Отримує повідомлення про суму наданої йому фінансової підтримки шляхом викупу векселя.

Постачальник обладнання, в свою чергу, для отримання компенсації:

Крок 1. Укладає договір з сільськогосподарським обслуговуючим кооперативом

Крок 2. Отримує сплачений ПДВ, 30 % вартості закупленого обладнання (без ПДВ) та виписаний кооперативом вексель

Крок 3. Постачає обладнання кооперативу згідно з договором

Крок 4. Подає для авалювання вексель, виписаний  сільськогосподарським обслуговуючим кооперативом, (засобами поштового зв’язку або особисто) до Мінагрополітики та довідку, видану банком із зазначенням реквізитів банківського рахунка постачальника

Крок 5. Мінагрополітики щомісяця в межах помісячного розпису державного бюджету здійснює оплату за авальованими векселями.

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації за  адресою: м. Херсон, проспект Ушакова, 47, телефони (0552) 42-27-53,              42-27-54.

Часткова компенсація вартості придбаної сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва

Фермерські господарства можуть отримати на безповоротній основі компенсацію у розмірі 40 відсотків вартості придбаної техніки та обладнання

 

25 %

 

за рахунок бюджетної програми КПКВК 2801580 «Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників»

за напрямом «Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва»

15%

 

за рахунок бюджетної програми КПКВК 2801230 «Фінансова підтримка розвитку фермерських господарств»

 

Крок 1. Вибрати постачальника техніки чи обладнання, згідно з Переліком вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок коштів державного бюджету, з яким можна ознайомитись на офіційному сайті Мінагрополітики http://minagro.gov.ua/uk/support_apk?nid=24338

Крок 2. Закупити техніку чи обладнання вітчизняного виробництва.

Крок 3. Подати до державного банку заявки за двома програмами та підтвердні документи для компенсації в розмірі 40% вартості придбаної техніки та обладнання.

Крок 4. Отримати компенсацію на рахунок в державному банку.

Процедура та вимоги щодо отримання державної допомоги на закупівлю техніки та обладнання фермерським господарствам визначені Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2017 р. № 130.

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації за  адресою: м. Херсон, проспект Ушакова, 47, телефони (0552)42-27-54, 42-27-35.

Часткова компенсація витрат сільськогосподарським дорадчим службам, пов’язаних з наданням дорадчих послуг

Компенсується 90 відсотків вартості послуги

але не більше ніж 10 000 гривень

Крок 1. Укласти договір про надання дорадчих послуг.

Крок 2. Надати дорадчі послуги згідно з договором.

Крок 3. Скласти акт наданих послуг.

Крок 4. Подати заявку та підтвердні документи до державного банку.

Крок 5. Отримати компенсацію.

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації за  адресою: м. Херсон, проспект Ушакова, 47, телефони (0552) 42-23-74,              42-27-54.

Урядова програма розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства

Скористатись цією програмою підтримки дуже просто.

За напрямом  проведення робіт із закладення насаджень для отримання до 80 відсотків компенсації здійснених витрат з придбання садивного матеріалу плодово-ягідних культур, винограду та хмелю, але не більше встановлених Мінагрополітики нормативів за умови закладення насаджень у поточному році суб’єкту господарювання необхідно здійснити наступні кроки:

Крок 1.

Подати до Мінагрополітики в електронному чи паперовому вигляді заяву за встановленою Мінагрополітики формою для включення до переліку претендентів на державну підтримку.

Крок 2.

Подати до утвореної районної (у випадку її відсутності обласної) комісії (після отримання інформації щодо включення суб’єкта господарювання до переліку претендентів на державну підтримку, розміщеної на офіційний веб-сайті Мінагрополітики) наступні документи:

1) один раз на рік:

документи, що посвідчують право на користування земельною ділянкою;

проектну документацію на створення:

  • виноградників столових сортів;
  • плодово-ягідних насаджень;
  • хмільників.

У випадку закладення виноградників технічних сортів - затверджену Мінагрополітики проектну документацію на їх створення;

довідку про банківські реквізити;

зобов’язання щодо повернення до державного бюджету у місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

2) до 20 червня та 20 листопада:

заяву про компенсацію;

акт про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат за встановленою Мінагрополітики формою (підтвердні бухгалтерські документи про оплату/ придбання/ оприбуткування посадкового матеріалу);

реєстри витрат з виконання робіт разом із завіреними копіями первинних бухгалтерських документів;

довідку про відсутність (наявність) заборгованості з виплати заробітної плати, сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видані відповідними органами державної податкової служби, Пенсійного фонду України та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;

сертифікат, що засвідчує сортові якості садивного матеріалу та сертифікат, що засвідчує товарні якості садивного матеріалу, для ввезеного на митну територію України – фітосанітарний сертифікат та сертифікат країни-експортера.

Районні комісії та обласні комісії незалежно від результатів розгляду документів та проведених виїзних перевірок забезпечують надходження відповідних матеріалів до Мінагрополітики до 1 липня та 1 грудня.

Кошти державної фінансової підтримки надійдуть на банківський рахунок після оприлюднення відповідного наказу Мінагрополітики.

Довідкова інформація:

Залежно від обсягів бюджетних коштів на відповідний бюджетний рік та пріоритетності окремих напрямів державної підтримки Мінагрополітики визначає напрями, за якими буде надаватися державна підтримка у такому бюджетному році. Напрями державної підтримки визначені у Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року № 587 (із змінами).

Для детальної інформації звертатися до Департаменту агропромислового розвитку обласної державної адміністрації за адресою:   м. Херсон, проспект Ушакова, 47, каб. 217, тел.: (0552) 42-27-35, контактна особа – Варакін Олександр Петрович.

Урядова програма підтримки

відшкодування вартості об'єктів

(тваринницьких ферм і комплексів для утримання ВРХ, свиней, птиці (в тому числі водоплавної), доїльних залів, підприємств з переробки сільськогосподарської продукції (молока, м’яса, побічних продуктів тваринного походження не призначених для споживання людиною ІІ категорії)

(далі – об’єкт)

Надаватиметься юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності і фізичним особам-підприємцям, що провадять діяльність у галузі тваринництва.

Розмір відшкодування:

для об’єктів вартістю до 500 млн. гривень – 30 % вартості;

для об’єктів із вартістю більшою 500 млн. гривень  – 30 % від 500 млн гривень;

для об’єктів, які створюють 500 і більше  робочих місць, незалежно від їх вартості – 30 % вартості. 

Крок 1.  Завершити у поточному році етап будівництва та реконструкції об’єкта.

Крок 2. Підготувати такі документи:

  •  витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  •  копію документа, що підтверджує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
  •  типову форму № ОЗ-1 «Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (для об’єктів, прийнятих в експлуатацію в поточному році);
  •  довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів;
  •  копію звіту про стан тваринництва (форма 24-сг) на 01 число останнього звітного місяця на момент подання документів.

Крок 3. Подати до 5 липня, до 5 жовтня, до 5 грудня до комісії Мінагрополітики заявку та документи.

Крок 4. Отримати кошти на рахунки, відкриті у банку.

* Часткове відшкодування вартості об’єктів надається на безповоротній основі тричі на рік.

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації за  адресою: м. Херсон, проспект Ушакова, 47, телефони (0552) 42-27-67, 42-27-54.

 

Урядова програма підтримки

за закуплені племінні тварини,

сперму ВРХ та ембріони

 (за закуплені вітчизняні або імпортовані племінні (генетичні)ресурси)

 

Надаватиметься юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності за закуплені ними племінні тварини, сперму та ембріони у розмірі – до 50 % вартості, але не більше ніж:

за племінні телиці, нетелі, корови  – 24 000 грн за голову;

за племінні свинки та кнурці– 5 000 грн за голову;

за племінні вівцематки, барани, ярки – 4 000 грн за голову;

за сперму бугаїв – 100 грн за дозу ідентифікованої спермопродукції бугаїв, які внесені до Каталогу (у розрахунку не більше 3 доз на одну голову власного маточного поголів’я);

за ембріони ВРХ  – 500 грн за одну штуку.

 

Крок 1.  Закупити для подальшого відтворення племінних тварин, сперму та ембріони у період з 1 жовтня попереднього року до 30 вересня поточного року.

Крок 2. Підготувати для отримання часткового відшкодування вартості племінних тварин, сперми та ембріонів документи:

  • довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • копії відповідних платіжних документів;
  • акт про передачу (продаж) і закупівлю худоби за договором (крім тварин, що були ввезені у режимі імпорту);
  • копію звіту про стан тваринництва (форма 24-сг) (на останню звітну дату на момент подання документів);
  • витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копії племінних свідоцтв (сертифікатів) або сертифікатів племінних (генетичних) ресурсів;
  • довідку про плідну пересадку ембріонів, видану підприємством (лабораторією) з трансплантації ембріонів – для часткового відшкодування вартості ембріонів;
  • відомість проведення штучного осіменіння (парування) маточного поголів’я, яка складається на підставі даних журналів штучного осіменіння (форми 3-врх, визначені відповідними інструкціями з ведення племінного обліку) – для часткового відшкодування вартості сперми бугаїв;
  • письмове зобов’язання повернути до державного бюджету в місячний строк бюджетні кошти у разі зменшення поголів’я станом на 01 січня двох наступних років.

Додатково для тих, що були ввезені у режимі імпорту:

  • копії відповідного контракту;
  • копії рахунка-фактури (інвойсу), платіжних документів, сертифікатів;
  • копії митної декларації.

Крок 3. Подати протягом року  до 5 листопада до комісії Мінагрополітики заявку та документи.

 

Крок 4. Не пізніше 25 серпня та 25 листопада отримати бюджетні кошти на рахунки відкриті у банку.

 

* Часткове відшкодування вартості племінних тварин, сперми та ембріонів здійснюється на безповоротній основі два  рази на рік.

Звертаємо увагу: у разі зменшення поголів’я закуплених тварин, вартість яких була частково відшкодована, станом на 1 січня двох наступних років одержані бюджетні кошти повертаються до державного бюджету в повному обсязі.

У разі вибуття із стада станом на 1 січня двох наступних років окремих закуплених тварин, вартість яких була частково відшкодована, з причин, обумовлених набутими карантинними інфекційними хворобами або набутими з вини власника незаразними хворобами, до державного бюджету повертаються бюджетні кошти, що були виплачені як відшкодування за їх придбання.

 

За додатковою інформацією звертатися до Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації за  адресою: м. Херсон, проспект Ушакова, 47, телефони (0552) 42-27-67, 42-27-54.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь