Звіт сільського голови за 2018 рік
ЗВІТ СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ ЗА 2018 РІК
Доброго дня, шановні мешканці
Відповідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Стаття 42. Сільський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед громадою її жителями.
Звіт – це не лише можливість підбити підсумки зробленого за минулий рік , а й чудова нагода порадитись з вами щодо визначення пріоритетних напрямків діяльності сільської ради на наступний період.
Наша громада, як орган місцевого самоврядування, не відступала від зазначених законодавством принципів законності, гласності, колегіальності поєднання місцевих і державних інтересів.
Як голова громади, намагаюсь побудувати злагоджену, відкриту роботу депутатського корпусу, виконкому та працівників сільської ради.
Сільська рада є і буде публічною та відкритою у своїй діяльності, про що свідчить робота з висвітлення новин та сесій сільської ради на офіційному сайті.
2018 рік це перший рік після створення Ювілейної об’єднаної територіальної громади. Не зважаючи на всі труднощі, які супроводжували нас впродовж 2018 року, ми не скоротили жодної соціальної програми, а навпаки їх розширили, прагнули виконати всі ті програми, які були прийняті та затверджені на початку року, а також співпрацювали та надавали фінансову підтримку установам та організаціям, розташованим на території об’єднаної громади.
Завдяки цілеспрямованій роботі сільської ради та виконавчого комітету нам вдалося забезпечити нормальне функціонування комунального підприємства, освітніх закладів сільської ради, закладів культури та медицини, покращити їх матеріально-технічний стан та придбати спецтехніку, покращити інфраструктуру сільських населених пунктів та досягти певних позитивних результатів у забезпеченні життєдіяльності громади.
Впродовж 2018 року проведено 13 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 113 рішень з різних питань.
Переважно це питання: освіти, охорони здоров’я, культури, соціального захисту, житлово-комунального господарства, благоустрою, фінансово-бюджетні питання та інші.
Важливими для громади були рішення виконкому сільської ради стосовно організації харчування дітей в навчальних закладах, ефективної та якісної роботи комунального підприємства, взяття на квартирний облік дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування
Виконавчий комітет координує роботу відділів, підприємств та установ, що належать до власності територіальної громади. Безпосередню роботу по розгляду планових питань та звернень, підготовці проектів рішень виконкому та сільської ради, контролю за виконанням прийнятих рішень по питаннях, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування здійснює сільська рада. Для реалізації нових повноважень та завдань впродовж звітного періоду створювалися нові відділи, а саме: Відділ освіти, культури та спорту Ювілейної, Реєстраційний відділ та вносились зміни до штатної чисельності сільської ради.
Штатна чисельність станом на 01.01.2019 року складає 24,5 штатних одиниць. Із них по:
Сільський голова
Заступник сільського голови
Секретар сільської ради
Секретар виконкому (керуючий справами)
Головний бухгалтер
Спеціаліст з фінансової звітності
В.о.старост Подо-Калинівський старостинській округ та Щасливський старостинській округ – 2 од.
спеціаліста ІІ категорії з земельних питань – 3 од.
Інспектори з військогового обліку, реєстрації та ведення Держреєстру – 3 од.
Діловод
Спеціалст із соціальної роботи
Водій
Архіваріус – 0,5 од.
Техпрацівника – 1,5 од.
Начальник відділу державної реєстрації
Державний реєстратор
Опалювач – 0,5 од.
4 од.– це вакантні посади :
-спеціаліст юрист-консультант;
-державний реєстратор;
- головний спеціаліст з інвестицій та реклами;
- спеціаліст з праці.
Протягом 2018 року проведено 13 засідань конкурсної комісії на заміщення вакантних посад в сільської раді, було призначено на посади 11 осіб.
І на сьогодні одним із першочергових завдань, які стоять перед керівництвом сільської ради, є заповнення наявних вакансій в сільській раді та формування потужного кадрового потенціалу.
Робота сільської ради здійснюється у відповідності до затверджених планів роботи виконкому та сільської ради та завдань, що ставляться на плановох щотижневих нарадах у сільського голови, на яких розглядаються та вирішуються поточні питання і визначаються шляхи вирішення проблемних та перспективних питань. За підсумками нарад відповідальним виконавцям дано відповідні доручення, які стосувалися питань діяльності освітніх закладів, організації харчування дітей у дитсадках та школах сільської ради, реалізації проектів та програм, ремонтів, освітлення вулиць, розгляду окремих звернень та скарг громадян.
Одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету сільської ради є робота зі зверненнями громадян та надання якісних адміністративний послуг.
З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення проблем, які турбують жителів сіл, розглянуто 162 звернення, 11 запитів на отримання публічної інформації, 10 депутатських звернень, 30 доповідних, пояснень та звернень від старост, директорів шкіл, начальників відділів.
Всі звернення були розглянуті відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції, надано необхідну допомогу. На питання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні роз’яснення.
Від установ, підприємств та організацій надійшло 1628 лист. Працівниками виконавчого комітету ініційовано та направлено в установи різних рівнів листів та клопотань 1133. Значна увага приділяється якості підготовки документів та дотриманню термінів їх виконання.
Спеціалістами виконкому за зверненнями мешканців сіл підготовлено та видано у 2018 році 6129 довідок, зареєстровано 31 новонароджений, 66 померлих, вчинено 108 нотаріальних посвідчень, та довіреності 283, проведено 117 реєстрацій місця проживання та 98 зняття з місця реєстрації.
З метою покращення якості надання адміністративних послуг планується відкриття Центру надання адміністративних послуг.
Систематично при виконкомі сільської ради функціонують:
комісія у справах дітей та з питань розгляду матеріалів про стан сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах;
опікунська рада;
адміністративна комісія;
конкурсна комісія,
тендерний комітет
комісія з питань наповнення бюджету, легалізації виплати заробітниї плати та зайнятості населення.
При сільській раді працюють чотири депутатські комісії:
- Постійна комісія з питань планквання, бюджету і фінансів, інвестиційної діяльності, розвитку підприємництва та регуляторної політики (голова - Ляшенко С.Л.)
- Постійна комісія з питань освіти, культури, охорони здоровя, соціального захисту, спорту та у справах молоді (голова комісії – Нежура Н.С.)
- Постійна комісія з питань екології, земельних відносин, раціонального використання земельних і природних ресурсів (голова комісії – Ветров В.Ф.)
- Постійна комісія з питань регламенту, законності, правопорядку та здійснення контролю за дотриманням вимого в частині запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, транспорту, звязку, житлово-комунального господарства та будівництва (голова комісії – Ніколаєнко М.С.)
На засіданнях постійних комісій, згідно вимог законодавства були попередньо детально опрацьовані всі питання, які виносились на розгляд сесій, що дозволило в конструктивному руслі працювати безпосередньо на пленарних засіданнях та приймати відповідні рішення. Також постійні комісій в межах своєї компетенції здійснюють контроль за виконанням прийнятих сільською радою рішень.
Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» основною організаційно-правовою формою діяльності рад є сесія. Закон визначає, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал. За звітний період проведено 12 сесії сільської ради, розглянуто понад 170 питань.
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ
Прибуткова частина загального фонду сільського бюджету за 2018 рік виконана на 106,36 відсотка (заплановано 46003,6 тис.грн., фактично надійшло 48928,9тис.грн. ), в тому числі в повному обсязі надійшли міжбюджетні трансферти:
дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету 5362,6 тис.грн.;
освітня субвенція 14193,0 тис.грн.;
медична субвенція 4293,2 тис.грн.;
Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 280,6 тис.грн.;
Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 184,3 тис.грн.;
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад 3542,1 тис.грн..
Субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції - 567,4 тис.грн.
Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету -536,6 тис.грн.
Прибуткова частина загального фонду місцевого бюджету по власних та закріплених доходах виконано на 122,07 відсотків ( план 14431,1 тис.грн. надійшло 17616,2 тис.грн.).
Основні джерела надходження:
- Податок на збір на доходи фізичних осіб – 6276,1 тис.грн (123,9%)
- Єдиний податок – 4983,9 тис.грн ( 108%)
- Орендна плата з юридичних осіб – 3115 тис.грн (150%)
- Орендна плата з фізичних осіб – 1257,1 тис.грн (149%)
Із 25 джерел надходжень до загального фонду сільського бюджету план не виконано по:
- рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) при запланованих 2900 гривнях фактично надійшло 2831 гривень,
- земельний податок з юридичних осіб при запланованих 537,2 тис. грн фактично надійшло 521,7 тис.грн.
-адміністративні штрафи та інші санкції при запланованих 450 грн фактично надійшло - 442 грн
В ході виконання загального фонду сільського бюджету збільшено дохідну частину загального фонду сільського бюджету на 5716,3 тис.грн.
До спеціального фонду сільського бюджету надійшло власних та закріплених доходів у сумі 819,8 тис.грн. при уточненому плані 387,6 тис.грн., що складає 211,5 відсотки виконання.
ОРГАНИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
На утримання органів місцевого самоврядування на 2018 рік затверджено з урахуванням змін по бюджету 3391,7 тис.грн., в тому числі видатки загального фонду – 3334,1 тис.грн., видатки спеціального фонду – 57,6 тис.грн.
Видатки загального фонду – 3253,7 тис.грн. Із них на заробітну плату з нарахуванням затверджено з урахуванням змін 2673,1 тис.грн. Касові видатки на утримання апарату управління за 2018 рік склали 2671,9 тис.грн (99,9 %).
Заборгованість по заробітній платі з нарахуванням по органам місцевого самоврядування станом на 01.01.2019 року відсутня.
Видатки спеціального фонду: при запланованих 52,7 тис.грн. фактично проведено – 57,6 тис.грн. В тому числі за рахунок коштів бюджету розвитку – 41,0 тис.грн., з них:
ОСВІТА
Для задоволення освітніх потреб населення в громаді функціонують 4 заклади загальноосвітної середньої освіти, у яких здобувають освіту 591 учень. Заклади налічують 86 педагогічних працівників та 55 технічних працівників.
Видатки по ЗЗСО складають – 15312,9 тис.грн.
В тому числі:
Оплата праці та нарахування – 11114,4 тис.грн.
Медикаменти – 4004 грн.
Продукти харчування – 317,3 тис. грн.
Оплата комунальних послуг – 2123,5 тис.грн.
За звітний період:
- Розроблено проект будівництва спортивного майданчика 30 тис. грн.;
- Співфінансування будівництва спортивного майданчика Подокалинівського ЗЗСО 370 тис. грн.
- Капітальний ремонт системи опалення Подокалинівського ЗЗСО 1540,5 тис.
- грн.
- Оснащення харчоблоків кухоним приладдям – 190242 грн;
- Компьютерне обладнення – 60720 грн;
- Сучасні меблі для НУШ – 80520 грн;
- Дидактичний матеріал НУШ - 58064 грн;
- Проекційне обладнання НУШ ( телевізори та МФУ) – 43251 грн;
- Матеріали для забезпечення інклюзивного навчання – 184855 грн;
- Електро мясорубка – 8000 грн;
- Розроблено проект реконструкції покрівлі ЩасливськогоЗЗСО – 43000 грн;
На території громади функціонують 4 заклади дошкільної освіти, в яких виховується 195 дітей. Заклади налічують 28 вихователів та 53 чоловік технічного персоналу.
Видатки по ЗДО складають – 6902,1 тис.грн.
В тому числі:
Оплата праці та нарахування – 5471,2 тис.грн.
Медикаменти – 1587 грн.
Продукти харчування – 262,1 тис.грн.
Оплата комунальних послуг – 716,4 тис.грн.
За звітний період:
- Оснащення харчоблоків кухоним приладдям – 49991 грн;
- Придбання бензогенератора – 5000 грн;
- Придбання дітячих ліжок – 12000 грн;
- Холодільники – 8000 грн;
- Меблі для ігрових кімнат – 20000 грн;
- Компьютерне обладнення – 17000 грн;
- Пральна машина – 7000 грн;
- Постільна білизна – 27500 грн;
Культура
На території громади функціонує 3 будинки культури, 3 сільських клуби та 4 бібліотеки.
Видатки по закладам культури складають – 1416,9 тис.грн.
В тому числі:
Оплата праці та нарахування – 1033,2 тис.грн.
Оплата комунальних послуг – 164,9 тис.грн.
За звітний період:
- Капітальний ремонт системи опалення Будику культури с. Ювілейне – 1045,7 тис.грн.
- Придбання новорічних ялинок – 20000 грн;
- Пристрій для друку -5600 грн;
- Музичне обладнання – 30000 грн;
Медицина
Відповідно до чинного законодавства об’єднана громада набула повноважень у сфері охорони здоров’я. Проте реалізація цих повноважень ускладена відсутністю власних комунальних закладів охорони здоров’я. Але не зважаючи на це сільською радою здійснювалися заходи щодо покращення медичних послуг на території Ювілейної ОТГ. Постійно перераховувалася і медична субвенція і власні кошти сільської ради для утримання Олешківського ЦПМСД до мережі якого входять медичні заклади роташовані на території громади та на потреби КП Олеківської центральної районної лікарні.
Протягом року перераховано:
- Утримання Олешківського ЦПМСД – 425,3 тис.грн.
- Субвенція на утримання Олешківського ЦПМСД – 776,5 тис.грн.
- Субвенція КП Олешківська центральна районно лікарня – 3516,7 тис.грн.
- Відшкодування вартості інсуліну хворим на сахарний діабет – 43,2 тис.грн.
- Придбано будинок для сімейного лікаря – 269,5 тис.грн.
Соціальний захист населення
У зв’язку з тим, що Ювілейна сільська рада набула статусу об’єднаної територіальної громади збільшилися і повноваження у сфері соціального захисту. Виконавчим комітетом було спрямовано ряд заходів на підтримку соціально незахищених категорій населення, зайнятості населення та вирішення проблемних питань соціального характеру.
Для надання якісних соціальних послуг жителям об’єднаної громади-громадянам похилого віку, які потребують обслуговування вдома, сільська рада уклала угоду з Олешківським територіальним центром надання соціальних послуг, який на сьогоднішній день обслуговує більше 31 людей похилого віку. Передано коштів на утримання соціальних працівників центру (4,5 штатних одиниць) – 226,7 тис.грн.
З метою вирішення питань щодо надання соціальних послуг особам та сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, забезпечення утримання та виховання дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах працює опікунська рада та введено до штату сільської ради спеціаліста із соціальної роботи.
У відповідності до визначених повноважень та виходячи з наявних фінансових можливостей виконком Ювілейної сільської ради здійснив ряд заходів по попередньому розгляду матеріалів для надання разової грошової допомоги:
- на лікування онкохворим громадянам (21 чол.) – 42,0 тис.грн.
- придбано продуктових наборів для ветеранів війни, людям похилого віку, осіб з івалідністю (190 шт.) – 52,4 тис.грн.
- допомога на поховання (4 чол.) – 2,6 тис.грн.
- конпенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян – 98,0 тис.грн.
Житлово комунальне господарство
Для забезпечення сталої роботи та оновлення матеріально технічної бази спрямовано:
Придбання спецтехніки – 955,7 тис.грн.
В тому числі: Трактор МТЗ 82 – 500 тис.грн.
Причіп ПТС – 152 тис. грн.
Навантажувач КУН – 78,7 тис.грн.
Косарка – 67 тис.грн.
Відвал снігоочисний – 34,5 тис.грн.
Деревоподрібнювач – 123,5 тис.грн.
Грейдерування вулиць с. Подокалинівка – 100 тис.грн.
Завершено капітальний ремонт водонапірної башти с. Щасливе – 200 тис. грн.
Вуличне освітлення – 49,0 тис.грн.
Розроблено проект реконструкції каналізаційного колектору с. Щасливе – 69,0 тис.грн.
Воготовлено проект на вуличне освітлення с. Подокалинівка та с. Стара Маячка – 70 тис. грн.
Організація громадських робіт – 46,4 тис.грн.
Розробка генеральних планів населених пунтів – 455,3 тис.грн.
Підсумовуючи хочу подякувати керівникам і працівникам освітніх, медичних, культурних, комунальних установ та закладів, підприємцям, аграріям, депутатам, працівникам сільської ради та виконавчого комітету.
Особлива подяка кожному, хто підримує, дає поради, хто не лише критикує, а вносить пропозиції та бере активну участь в житті громади.
Дякую за увагу.