A A A K K K
для людей із порушенням зору
Ювілейна громада
Херсонська область, Херсонський район

Регуляторна політика

Практичні рекомендації щодо здійснення регуляторної політики розроблено Державною регуляторною службою України (далі – ДРСУ) з метою вдосконалення методичного забезпечення регуляторних органів, надання допомоги розробникам регуляторних актів та інформаційного забезпечення громадськості.

Посібник (практичні рекомендації) розроблено на підставі вимог чинного законодавства України про державну регуляторну політику (ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 № 1160-IV, постанова КМУ від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (зі змінами) і містить детальну інформацію та практичні приклади щодо підготовки аналізів регуляторного впливу до проектів регуляторних актів, проведення відстеження результативності регуляторних актів, підготовки відповідних звітів за результатами такого відстеження, проведення публічних обговорень проектів та інші, не менш важливі, питання.

Посібник «Практичні рекомендації щодо здійснення регуляторної діяльності в Україні: планування, обґрунтування, обговорення, відстеження» розміщено в форматі (pdf): [pdf]- 1681kb або на офіційному сайті ДРСУ www.drs.gov.ua в розділі «Регуляторна політика» за посиланням: http://www.drs.gov.ua/regulatory_policy/posibnyk-praktychni-rekomendatsiyi-shhodo-zdijsnennya-regulyatornoyi-diyalnosti/

Рекомендується для використання регуляторними органами при здійсненні регуляторної діяльності на всіх її етапах, також дані матеріли можуть бути використані громадянами, суб’єктами господарювання, їх об’єднаннями, науковими установами та консультативно-дорадчими органами, що створені при органах місцевого самоврядування.

З метою підвищення якості підготовки проектів регуляторних актів, проведення аналізу їх регуляторного впливу, полегшення процесу обрахунку вартості адміністративних процедур/адміністративного навантаження суб’єктів малого підприємництва в ході проведення М-тесту ДРСУ пропонує розробникам проектів регуляторних актів під час здійснення аналізу регуляторного впливу (далі – АРВ) застосовувати онлайн-сервіс. Доступний за посиланням: https://tools.regulation.gov.ua/m-test

Слід враховувати, що М-тест є лише складовою АРВ, запровадженого Законом України від 11.09.2003 № 1160-IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (далі – Закон). Завдяки М-тесту розробник проекту регуляторного акта отримує вимірювальну (числову) інформацію, що перетворює АРВ в доказовий документ та дозволяє обрати найкраще із запропонованих альтернативних рішень. В основі М-тесту лежить методика обчислення стандартних витрат малого підприємництва на виконання конкретного регуляторного акта.

При цьому, онлайн-інструмент не є альтернативою методиці проведення АРВ, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуяторного акта» (зі змінами), а є лише допоміжним інструментом, який має на меті виключно спростити цей процес завдяки сучасним інтернет-технологіям.

Методичне забезпечення за посиланням: http://www.drs.gov.ua/regulatory-policy-category/metodychne-zabezpechennya/page/3/

Відповідно до ст. 34 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» кожен проект регуляторного акта, що внесений на розгляд до сільської ради , подається до відповідальної постійної комісії для вивчення та надання висновків про відповідність проекту регуляторного акта вимогам ст.ст.4 та 8 цього Закону.

В свою чергу відповідальна постійна комісія забезпечує підготовку експертного висновку щодо регуляторного впливу внесеного проекту регуляторного акта, який разом з цим проектом та підписаним аналізом регуляторного впливу подається до уповноваженого органу (Державної регуляторної служби України) для підготовки пропозицій щодо удосконалення проекту відповідно до принципів державної регуляторної політики (постанова Кабінету Міністрів України від 23.09.2014 № 634 «Про порядок підготовки пропозицій щодо удосконалення проектів регуляторних актів, які розробляються органами місцевого самоврядування»).

Державна регуляторна служба проводить аналіз поданих документів на відповідність вимогам ст. 4 Закону та готує пропозиції з обґрунтованими зауваженнями та висновками.

Тривалість погодження проекту регуляторного акта не може перевищувати одного місяця з дня одержання уповноваженим органом відповідних документів (ст. 21 Закону).

Більш детальна інформація на сайті Державної регуляторної служби України за посиланням:http://www.drs.gov.ua/regulatory-policy-category/metodychne zabezpechennya/page/3/, на якому розміщені роз’яснення типових питань, які виникають у розробників проектів регуляторних актів.

З метою попередження порушень антимонопольного законодавства розробники регуляторних актів погоджують зі Східним міжобласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України (м. Харків, пл.Свободи,5) проекти рішень, які можуть призвести до обмеження, недопущення, усунення чи спотворення конкуренції

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь