Ювілейна громада
Херсонська область, Херсонський район

Пенсійний фонд інформує.

Дата: 08.06.2021 09:26
Кількість переглядів: 1100

ПРОВЕДЕНО ПЕРЕРАХУНОК ПЕНСІЙ ПРАЦЮЮЧИМ ПЕНСІОНЕРАМ

 

Статтею 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі – Закон) передбачено, що органи Пенсійного фонду України щороку з 1 квітня без додаткового звернення особи проводять перерахунок пенсії тим особам, які продовжували працювати та на 1 березня року, в якому здійснюється перерахунок, набули не менше 24 місяців страхового стажу, або минуло не менше 24 місяців після призначення/попереднього перерахунку пенсії.

Відповідно до статті 24 Закону, після 1 січня 2004 року обчислення страхового стажу здійснюється за даними про сплату страхових внесків поданих страхувальниками до Державного реєстру загальнообов’язкового держаного соціального страхування.

Оскільки інформація про сплату страхових внесків за січень та лютий поточного року в реєстрі застрахованих осіб відобразилася у другій половині травня, тому автоматичний перерахунок пенсії працюючим пенсіонерам органами Пенсійного фонду України проведено у червні 2021 року з доплатою пенсійних коштів за квітень та травень.

Перераховано пенсії 13,4 тисячам пенсіонерів Херсонщини. Збільшено пенсії 6,3 тисячам пенсіонерів. Середній розмір підвищення склав 143,65 гривні.

Сума підвищення за результатами проведеного перерахунку має індивідуальний характер.

 

Додаткову інформацію Ви можете отримати за телефонами «гарячої» лінії  35-39-02 (головне управління), 4-40-31, 0958661507 (відділ обслуговування громадян у м. Олешки).

Фото без опису

 

ЕЛЕКТРОННИЙ РЕЄСТР ЛИСТКІВ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ

 

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 31 березня 2021 р. № 323 внесено зміни до Порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього (далі - Реєстр).

Реєстр запроваджений з метою забезпечення накопичення, зберігання, обліку та використання інформації про сформовані (видані), продовжені листки непрацездатності для реалізації прав застрахованих осіб на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, оплату перших п'яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, а також для проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.

Алгоритм для формування електронного листка непрацездатності є наступним:

  • працівник звертається для медичного огляду до лікаря;
  • лікар встановлює факт непрацездатності та формує електронний медичний висновок у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
  • інформація про тимчасову втрату працездатності автоматично на підставі медичного висновку вноситься до Реєстру;
  • у Реєстрі відповідна інформація отримує унікальний (єдиний реєстраційний) номер, що фактично і є створенням електронного листка непрацездатності.

Саме такий, зареєстрований у Реєстрі за єдиним реєстраційним номером, листок непрацездатності є підставою для звільнення від виконання роботи, оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Інформація про непрацездатність буде доступна працівнику і роботодавцю в електронному кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua). Електронний кабінет страхувальника - це спосіб дистанційного обслуговування роботодавців в органах Пенсійного фонду України, а саме: перегляд даних про сплату (заборгованність) єдиного соціального внеску, доступ до інформації щодо застрахованих осіб, які перебувають зі страхувальником у трудових відносинах, електронний реєстр листків непрацездатності тощо. Крім того, у страхувальника є можливість сформувати звернення до відповідного органу Пенсійного фонду України.

Отримати доступ до кабінету страхувальника можуть посадові особи, які мають кваліфікований електронний підпис (керівник, головний бухгалтер) або за допомогою електронної печатки страхувальника. Ознайомитись з інструкцією можливо, обравши на головній сторінці вебпорталу Пенсійного фонду України посилання “Як зареєструватися?”.

Користуватись кабінетом дуже легко, оскільки він має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Пункт меню «Листки непрацездатності» створено саме для пошуку та перегляду електронних листків непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою. Користувачі вебпорталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати інформацію про себе з Реєстру, у тому числі інформацію по його листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету громадянина «Мої листки непрацездатності») з таким переліком атрибутів: номер, дата відкриття, дата закриття, причина непрацездатності.

Роздруковувати електронний листок непрацездатності не потрібно, адже інформація про непрацездатність буде доступна працівнику та роботодавцю через їхні електронні кабінети на вебпорталі Пенсійного фонду України та особі, що засвідчила тимчасову непрацездатність (лікарю) через електронну систему охорони здоров’я.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь