Що таке реєстр територіальної громади (РТГ) , оновлення даних , для чого і кому це потрібно?
Пояснення:
Що таке реєстр територіальної громади (РТГ) , оновлення даних , для чого і кому це потрібно?
Реєстр територіальної громади — це база даних, яка наповнюється щоденно та безперервно. Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, Орган реєстрації вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі.
Проте, залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились: наприклад, змінилось прізвище у зв’язку з одруженням, але інформація в реєстрі залишилась попередньою. У звязку з цим у мешканців громади виникають труднощі в отриманні адміністративних послуг, оформленні документів, або отриманні соціальних виплат. Якщо інформація в реєстрі не відповідає фактичним даним, це може спричинити відмову в обслуговуванні або необхідність повторної подачі документів. Також це створює додаткові незручності при взаємодії з державними органами та установами, які користуються даними Реєстру територіальної громади для перевірки особистої інформації громадян.
Тому важливо своєчасно оновлювати інформацію в реєстрі після будь-яких змін — таких як зміна прізвища, місця проживання або інших важливих даних.
Правовстановлюючі документи на будинок (право власності) потрібні лише у випадках Реєстрація місця проживання/Зміна реєстрації місця проживання (раніше прописка), яка відбувається за особистої присутності громадянина.
Оновлення даних у Реєстрі територіальної громади під час воєнного стану та тимчасової окупації є важливим , адже актуальні дані дозволяють внутрішньо переміщеним особам (ВПО) оперативно оформляти документи, отримувати необхідну підтримку включаючи фінансові виплати та соціальну допомогу.
Оновлення даних у Реєстрі територіальної громади для громадян, які виїхали за кордон під час війни, важливе для:
- Для оформлення закордонного паспорта, документів на дітей, довідок про сімейний стан чи інші адміністративні послуги потрібні актуальні дані в Реєстрі;
- Громадяни за кордоном, які планують повернутися, матимуть належно зареєстрований статус, що полегшить повернення до звичного життя після завершення війни.
- Актуальні дані допомагають підтвердити місце реєстрації в Україні, що необхідно для отримання правового статусу за кордоном, такого як тимчасовий захист чи притулок.
- Оновлення інформації дозволяє продовжувати отримувати соціальні виплати, пенсії та інші державні пільги, які можуть нараховуватися навіть за межами України.
❗ Відділ ЦНАП виконавчого комітету Ювілейної сільської ради працює на підконтрольній Україні території - дистанційно, що дає можливість громадянам оновлювати дані, отримувати довідки та витяги онлайн, без необхідності фізичної присутності.
Тому, лише завдяки спільним діям мешканців громади та ЦНАПу вдасться повністю наповнити та актуалізувати дані в Реєстрі. У Центрі надання адміністративних послуг кожен зможе отримати консультацію про перелік потрібних документів для внесення/отримання відомостей з Реєстру територіальної громади.
Контакти та режим роботи відділу: https://yuvileyna-gromada.gov.ua/kontakti-rezhimi-roboti-10-51-44-13-03-2024/ .
Мешканці громади, які знаходяться на тимчасово окупованій території, просимо актуалізовувати дані ВИКЛЮЧНО, якщо у Вас виникає ТЕРМІНОВА потреба у цьому. Заради Вашої безпеки.
Збережіть контакти ЦНАПу! Навіть якщо вам ще не довелося скористатися послугами, ця інформація може стати важливою у потрібний момент. Багато мешканців, які вже звернулися до ЦНАПу, відзначили високу якість обслуговування та залишилися задоволеними отриманими послугами.